respublika.lt

Mėnuo iki istorinio starto Pasaulio taurės finaluose: Lietuvos buriavimo rinktinė – intensyviose treniruotėse Kroatijoje

(0)
Publikuota: 2022 rugsėjo 26 09:16:22, Aistė Noreikaitė
×
nuotr. 3 nuotr.
Aistės Noreikaitės nuotr.

Visą savaitę nuo rugsėjo 23 d. Lietuvos buriavimo rinktinė nuo ryto iki vakaro intensyviai treniruojasi ant vandens Splite, Kroatijoje. Čia, padedama profesionalaus trenerio, komanda ruošiasi spalio pabaigoje laukiančiam pirmajam istorijoje startui SSL Gold Cup Pasaulio taurės finaluose. Pasak komandos, progresas, derinant komandinį darbą manevruose ir ieškant kuo didesnio greičio - puikus ir, nors laukia dar ilgas sportinio ir organizacinio pasiruošimo procesas, visos galimybės - jų pačių rankose.

R. Milevičius: jaučiasi komandos progresas

„Pasiruošimas įvairiais frontais vyksta jau kurį laiką - užsiimame individualiomis treniruotėmis ir fiziniu pasirengimu, visą vasarą buriavome kitomis jachtomis, studijuojame turimą savo ir konkurentų vaizdo medžiagą iš varžybų, mąstome bei diskutuojame apie taktinius bei techninius įvairių situacijų lenktynių distancijoje sprendimus.

Tačiau artėjant startui ypač svarbu iš naujo „prisijaukinti" jachtą, bei „apšilti" ant denio kaip komandai būtent ant šio laivo. Čia turime realią progą išbandyti viską, ką buvom sugalvoję analizuodami savo ir kitų komandų darbą. Labai didelis iššūkis yra tai, jog Europoje beveik nėra galimybių treniruotis su tokiais laivais, kuriais varžysimės Bahreine. Todėl šios kelios treniruočių stovyklos yra be galo vertingos.", - teigė komandos vadovas, olimpietis Rokas Milevičius.

Tai - jau penktoji Lietuvos buriavimo rinktinės treniruočių stovykla, tiesa, šioje jiems ruoštis vos už mėnesio laukiančiam istoriniam startui padeda profesionalus treneris, išmanantis SSL47 klasės jachtą bei galintis pasiūlyti techninių bei taktinių įžvalgų, kaip dar labiau padidinti komandos progresą, pasiekti geresnį greitį ar sklandesnį manevrų atlikimą.

Pasak R. Milevičiaus, ieškoti pagalbos - trenerio iš šono - komanda pradėjo po atrankos Šveicarijoje. Ten, varžydamiesi su Slovėnijos komanda, kuri turi būtent tokį patį laivą, mūsiškiai pamatė, jog konkurentai, geriau išmanydami šio laivo specifiką, tam tikromis sąlygomis geba plaukti labai greitai.

„Šiandien ant vandens praleidom kone 6 valandas ir dabar skubam namo drauge su treneriu peržiūrėti filmuotą medžiagą. Čia atvykdami labai konkrečiai žinojome, ties kuriomis vietomis mes norime padirbėti su treneriu, tad tikrai džiaugiamės, kad turime progą su profesionalo pagalba išmėginti įvairius sprendimus. Šiandien buvo labai produktyvi diena ant vandens, gavome daug naudingos informacijos, kuri mums padės tiksliau ir efektyviau reguliuoti bures, kad galėtume plaukti greičiau. Taigi treniruočių progresas labai geras - teigė R. Milevičius.

Pasak olimpiečio, finaluose Lietuvai susitiks su pasaulio geriausiais - ten mažiausia klaida, netikslumas ar suvėluota sekundė lems pergalę arba pralaimėjimą, todėl komanda nori būti pasiruošusi maksimaliai gerai.

Planuose - ir tiesioginė SSL Gold Cup finalų transliacija

Tiesa, pasiruošimas intensyviai vyksta ne tik ant vandens, bet ir krante.

„Yra daugybė organizacinių, administracinių darbų, kurie jau kuris laikas verda ant kranto. Šiuo metu intensyviai kalbamės su potencialiais partneriais, taip pat ir informaciniais partneriais. Mūsų tikslas yra, kad SSL Gold Cup finalai iš Bahreino būtų tiesiogiai transliuojami Lietuvoje su lietuvišku komentavimu, taigi, kad šios įspūdingos varžybos būtų prieinamos ir suprantamos kuo didesnei auditorijai. Darbų tikrai labai daug, tačiau jaučiame palaikymą iš įvairių Lietuvos organizacijų, judame į priekį su motyvacija. Iš esmės - viskas mūsų rankose", - dalinosi SSL Lietuva organizacijos vadovas Kristoforas Akromas.

Pasak jo, komandos planuose - ir dar viena treniruočių stovykla prieš pat startą SSL Gold Cup finaluose Bahreine. Ji padėtų į lemiamą kovą stoti su maksimalia koncentracija ir pasiruošimu.

SSL Gold Cup Pasaulio taurėje Lietuvos rinktinę sudarys kapitonė Gintarė Volungevičiūtė Scheidt, Rokas Milevičius, Raimondas Šiugždinis, Linas Felenderis, Kristoforas Akromas, Martin Volovicki, Algirdas Žižys, Emilis Valentinaitis, Andrius Ramonaitis, Karolis Janulionis, Klaudio Kliučinskas.

Istoriniame starte susirungs 40 stipriausių pasaulio buriavimo valstybių

Spalio 29 startuosiantys SSL Gold Cup finalai į Bahreino sostinę Menamą sutrauks 40 pasaulio valstybių rinktines, kurių sudėtyje - tikros buriavimo žvaigždės, olimpiniai čempionai, America‘s Cup ir The Ocean Race lenktynių dalyviai.

Pirmajame finalų etape, kuris vyks spalio 29-lapkričio 2 d. tarpusavyje dar kartą susirungs 16 komandų, kurios teisę dalyvauti finaluose iškovojo vasarą vykusio kvalifikacinio etapo metu. Tarp šių komandų - Lietuva, Antigva ir Barbuda, Taitis, Estija, Airija, Slovėnija, Lietuva, Portugalija Čekija, Peru, Šilė, Omanas, Kuba, Pietų Afrika, Malaizija, Ukraina, Tailandas. Į antrąjį finalų etapą iš šių valstybių pateks tik 8.

Komandos varžysis keturiuose pogrupiuose po keturias komandas. Su kuriomis iš šių komandų konkrečiai teks kovoti Lietuvos rinktinei paaiškės spalio 28 dieną burtų traukimo ceremonijos metu.

Tolimesniuose finalų etapuose prie šių 8 valstybių į kovą įsijungs ir 24 aukštesnę poziciją globaliame SSL reitinge užimančios valstybės, kurios kovą dėl Pasaulio taurės pradės tiesiai finaluose.

SSL Gold Cup Pasaulio taurės finalinės lenktynės numatomos lapkričio 20 d.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
F
Parašykite savo komentarą:

Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar paspirtukininkams šalmai turėtų būti privalomi?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kokia kalba bendraujančių žmonių padaugėjo jūsų gyvenamojoje aplinkoje?