Vokietijos internetinės prekybos bendrovei „Zalando“ buvo leista įsigyti konkurentę „About You“, trečiadienį paskelbė Europos Komisija.
Europos Sąjungos vykdomoji institucija leido vykdyti susijungimą, nes jis „nekels susirūpinimo dėl konkurencijos, turint omenyje ribotą jo poveikį konkurencijai tose rinkose, kuriose šios bendrovės vykdo savo veiklą“, – paaiškino ji.
Nepaisant perėmimo sandorio, „vartotojai ir prekių ženklai toliau galės rinktis iš daugybės kitų“, – pridūrė komisija.
Praėjusį gruodį „Zalando“ paskelbė pateikusi pasiūlymą įsigyti savo konkurentę „About You“. Berlyne įsikūrusi mažmeninės internetinės prekybos įmonė už vieną platformos „About You“ akciją siūlė 6,50 euro, o visa pasiūlymo suma siekė maždaug 1,2 mlrd. eurų.
Šiuo susijungimo sandoriu vienas iš bendrovės „Zalando“ vadovų Robertas Gentzas ketina padidinti platformos užimamą Europos mados ir gyvenimo būdo internetinės rinkos dalį.
Po susijungimo bendrovė siekia pardavimų apimtį ir bendrą prekių kiekį iki 2028 m. vidutiniškai padidinti po 5–10 proc. per metus.
Tai reiškia, kad procentiniai bendrovės „Zalando“ augimo tempai vėl priartės prie dviženklės išraiškos, nors iki kadaise – pavyzdžiui, koronaviruso pandemijos metu – fiksuotų aukščiausių augimo rodiklių vis dar yra labai toli.