„Go Vilniaus" agentūra vėl sulaukė dėmesio. Internautai stebisi Vilniaus įvaizdį kuriančios agentūros komunikacija. Neseniai agentūra kreipėsi į kolegas Rygoje ir nepraleido progos pasidžiaugti, kad Vilniaus restoranai pelnė „Michelin" žvaigždutes.
Socialiniame tinkle agentūra „Go Vilnius" neseniai kreipėsi į Rygos turizmo agentūrą „Live Ryga" ir pasijuokė, kad Ryga gal gali džiaugtis, jog turi 3 naujus gyventojus, o Vilnius turi 3 „Michelin" žvaigždutes. Tačiau daliai internautų toks juokas pasirodė netinkamas.
„Žmonės svarbiau už mišelinus. Svetimą gėdos jausmą jūsų reklamos sukelia", - rašė viena internautė.
Kiti komentatoriai piktinosi, kad už biudžeto pinigus kuriamos tokios prastos reklamos. „Lyginti, kad 3 piliečiai yra prasčiau nei socialinis statusas yra neadekvatu ir neatspindi vertybių, kuriomis, tikiu, didžioji dalis vilniečių gyvena. Net jei tai suplanuota Vilniaus ir Rygos „komunikacija", ji nėra skoninga", - stebėjosi kitas internautas.
Kiti svarstė, kiek naudos duota prevencinės programos prieš patyčias mokyklose, jeigu jauni žmonės mato tokius šaipymosi pavyzdžius internete. O vienas komentatorius pasidalino straipsniu, kuriame pasakojama apie Vilniaus benamių problemą. Jis pasiūlė pirmiau miesto valdžiai išspręsti šį klausimą.
O štai vienas latvis komentavo, kad kas iš tų „Michelin" žvaigždučių, kai dauguma vietinių lietuvių negali sau leisti lankytis tuose restoranuose, kurie jas pelnė. Įrašu buvo pasidalinta ir Rygos grupėse, kur ne visi internautai suprato tokią „Go Vilnius" komunikaciją.
Beje, būtent Rygos turizmo agentūra pernai šmaikštavo, kad Lietuva buvo likusi paskutine Baltijos šalimi, neturinčia „Michelin" restoranų. Tuomet „Live Ryga" pasidalino skulptūros nuotrauka, prie kurios pridėjo žvaigždutę. Jie kreipėsi į „Go Vilnius", sakydami: „Ei, „Go Vilnius", kad žinotumėte - štai koks jausmas turėti „Michelin" žvaigždutę ant krūtinės. Svajok toliau, brolau, tavo diena netrukus ateis." „Go Vilnius" atsakė komentaru, kad net ir čia Ryga nepirmauja, nes Talinas buvo pirmasis iš Baltijos šalių sostinių, sulaukęs „Michelin" įvertinimų.
Vilniaus ir Rygos agentūros, jau kuris laikas šmaikštauja viena kitos adresu. Štai prieš šiemet pirmą kartą „Go Vilnius" organizuotą šaltibarščių festivalį, keliaujantiems autobusu Ryga-Vilnius buvo išdalinta 1000 kuponų nemokamoms šaltibarščių porcijoms.
Po tokios reklamos, Rygos agentūra susuko reklaminį vaizdo įrašą, kuriame pareiškė, kad šaltibarščiai - tai ne lietuviškas, o latviškas patiekalas. Vaizdo įraše rožiniais drabužiais apsirengusi repuojanti mergina pareiškė, kad lietuviai meluoja, nes šaltibarščiai kilo iš Latvijos.
„Go Vilnius" pasidalino socialiniuose tinkluose šiuo klipu su užrašu, jog tai - melagiena. Šaltibarščių festivalio metu Vilniuje buvo susuktas atsakomasis klipas „Beef over Beet", kuriame reperiai teigė, kad latvių įrašytos dainos žodžius parašė dirbtinis intelektas, o rožinė sriuba priklauso lietuviams.