Šiais laikais žmonės aktyviai naudojasi paštomatų paslaugomis, pastaruoju metu klientų nepasitenkinimo taikiklyje atsidūręs Lietuvos paštas. Žmonės tiek socialiniuose tinkluose, tiek savo aplinkoje dalijasi neigiama patirtimi dėl siuntų.
Su „Vakaro žiniomis" savo istorija pasidalijo parduotuvės „Ne Tik Vaikams - Under 18" savininkė mažeikiškė Rasa Paulauskienė. Moteris pasakojo praėjusi kone pragarą, kai į „LP Express" paštomatą Mažeikiuose, Daukšos g. 24 A, klientei įdėjo siuntą - vaikišką kostiumėlį.
Nesulaukusi siuntos į pardavėją kreipėsi pirkėja, tuomet ir prasidėjo detektyvas.
„Paskambinau į Lietuvos paštą, man paaiškino, kad nėra užfiksuotas siuntos įdėjimas, paskambinau klausti vėl po kelių dienų, pasakė, kad siunta jau pakeliui pas klientę. Pranešiau apie tai savo pirkėjai. Tada pastaroji man skambina po kurio laiko ir sako, kad siuntos negavo. Vėl skambinu į paštą, ir vėl man sako, kad neužfiksuotas siuntos įdėjimas", - apie prasidėjusius rebusus pasakojo ponia Rasa.
Moteris Lietuvos paštui surašė pretenzijos laišką, į kurį gavo atsakymą, kad siunta yra pas kitą klientą (!) ir laukiama, kol jis grąžins siuntą. Parduotuvės savininkė ne juokais įpyko, kaip siuntinys atsidūrė kito žmogaus rankose.
„Jiems sakau, duokite to kliento numerį, gal jis iš Mažeikių, pati nuvažiuosiu ir pasiimsiu siuntą. Pasakė, kad tokios informacijos neteikia", - prisiminė mažeikiškė.
Moteris Lietuvos paštui surašiusi raštą, kad kategoriškai nesutinka su išvada, jog ji neuždarė paštomato durelių. Sakė, prašiusi vaizdo įrašo, kuris parodytų tą neuždarymo faktą. Bet gavo atsakymą, kad klientams nesiunčia vaizdo duomenų ir patarė kreiptis į teisėsaugą. Rasa tikino, jog, tik grąžinusi pinigus už prekę pirkėjai, pakartotinai surašė laišką Lietuvos paštui, kad nesutinka su jų išvadomis ir jeigu nebus grąžinta dingusi siunta per tam tikrą nurodytą laiką, moteris kreipsis į teisėsaugą.
„Ir ką jūs manote? Ar čia sutapimas, ar ne, greitai gaunu žinutę, kad man yra siuntinys (pasirodo, jame ta dingusi siunta, - aut. past.). Bet turiu apmokėti siuntimo išlaidas, nors prasinervinau kiek, netekau kliento... Tai pasakiau, kad kreipsiuosi į Ryšių reguliavimo tarnybą dėl nepagrįstai pritaikyto mokesčio", - piktinosi Rasa.
Pašnekovė savo patirtimi dalijasi tikėdamasi, jog daugiau dėmesio bus skiriama aplaidaus darbo problemoms spręsti.
Lietuvos pašto klausėme, kiek tenka vaizdo medžiagos (filmuojama prie paštomato) pateikti policijai, kai siuntėjai kreipiasi dėl dingusios siuntos? Kiek per metus tokių atvejų, kai siuntas pasisavina svetimi? Ar visais atvejais siuntas atgauna jų savininkai? Galbūt paštomatams jau reikia techninės profilaktikos, kad durelės neužsidaro?
Štai Lietuvos pašto atsakymas. „Atkreipiu dėmesį, kad atvertos LP EXPRESS paštomatų durelės būna tik tada, kai klientas pasiima siuntą ir palieka dėžutę neuždarytą. Atvejų, kuomet durelių neuždaro siuntėjai, nesame fiksavę. Kartu noriu pažymėti, kad įdėjus siuntą į paštomato dėžutę, siuntėjas girdi garsinį signalą, iki kol neuždaro durelių", - informavo Lietuvos pašto atstovas ryšiams su visuomene Lukas Zadarackas.