Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Rekomenduojami straipsniai
Kiek% avarijų padaro su automobiliais iki 15 metų ir kiek % senesni? Neužmiškit jaunimo su BMW.
Autostradoje Kaunas-Vilnius šimtai žalių švytinčių ir blaškančių dėmesį nenoninių ekranų...Beveik kas kilometrą tau palinki-Gero kelio!, Saugaus kelio! Po penkiasdešimtojo žaliai akinančio, tokio paties skydo tau jau pradeda atrodyti, kad kažkas tiesiog tyčiojasi iš vairuotojų....Matyt kažkam labai jau pelningas šis, niekam nereikalingas "Projektas"
Jus turite bėgti iš to seimo,kol dar ne nupūsti
Brunza teisingai mąsto ir moka važiuoti. ko nepasakysi apie tiuninguotus vištgaidžius,kurie kelia realią grėsmę.
Jokiu baudu kacapam!!! Prasižengo i iškart kulka kakta. A lituvis prasižengo užteks pabart.
Darykit kazka , tiek metalo apie kiekviena nama, gatvese ir visur pasoibaisetina.
Miestuoe avariju galima sumazinti dvigubai. Padarykite viesaji transporta nemokama, sumazes auto dvigubai. As Vilniuje vazineju tik autobusais, labai patogu tik reikia zinot kas ir kur. Patogiausiai jei reikia kur giliau nes auto nera kur pastatyt. Viena salyga, man autobusai nemokami,o tai daug la keicia, jei reiktu moket, jais nevazineciau.
Gerai kai vilniaus kaime autobusų kaip šieno. Šiauliuse jei reikia iš vieno kampo su persėdimu į kitą kampą valandos nepakaks. Kai automobiliu gal10 minučių.
Praėjo laikai,kad Brunza buvo gerbiamas ir nereikia girti be reikalo(Spartakui komentatoriui skirta) buvusio tikrai žymaus žmogaus,kuris pasidarė sutvėrimu ,kai tik pateko į Seimą,užtenka pažiūrėti kaip jis uoliai balsuoja/nebalsuoja "už ką ir kaip reikia"
kaj pasieksi bent 10 proc kiek jis galesi sneket ....
Visa vasara kalvariju gatveje ties Baldu rojumi buvo mocu lengktynes ant VIENO RATOS, pacukai skraide tokias greiciais- POLICIJOS NNIEKADA NEBUVO !!! KA VEIKE ??
TURI BUTI LABAI AISKU- GIRTAS VAZIUOJI, atima auto, valstybes naudai aukcione parduodamas, nusikaltelis- i kaliuze ! Kiek terliosimes ?? Paklausoiau vakar advokato Valiukeno- baisu klausyti, ar jam rupi, kad mazetu keliuose lavonu ? Jis teigia, akd baudos nieko ne[pakeis. KODEL KITOSE VALSTYBESE PAKEICIA ?? KODLE JAV griti nevaziuoja ? nes zino, kad tikrai bus liepto galas, teks i darba vezti akzkam, , didziausios baudos be jokiu intervalu- DABVAR BAUDAS VARTO KAIP NORI, SKIRIA KIEK NORI !!!
Su maybachu 6litrų po wilno šitas veikėjas.
Įdomu, ar yra kažkas apie eismą numatyta Įgūdžių mokyklų programose. Viskas auklėjime, kurio pagrindinis elementas - tėvų pavyzdys.
Manau ipač už paskutinius 5 metus padaryta diversija prieš automobilininkus ir ju gyvenimas dideliose miestose tapo nejimanomas. Saugus transporto priemonių eksploatavimas tapo neįmanomas dėl idiotų ir diversantų.
Turi omenyje maskvą. Pagal raštą google vertėjas bejėgis.
Maskva tai tavo darbas talpaope ne kišk i visos temos savo darba. Tai tik tavo darbas jis niekam nejidomus
Labai gaila, kad gerb.Brundzos pastangos nors šiek tiek pagerinti situaciją Lietuvos keliuose atsimuša ne tik į mūsų abejingumą, bet ir užsispyrimą ir net kvailumą. Komentuojantys čia kelių siaubūnai net neįsivaizduoja, kiek gali pagelbėti tik keletas tokio patyrusio žmogaus, atrodo, paprastų patarimų. Reikia suprasti, kad tokiu vairuotoju, kaip jūs, Brundza buvo prieš labai daug metų ir visą laiką dar tobulėjo, o tokiais, kaip jis, jūs netapsite niekada. Belieka nuoširdžiai mokytis, gal gyvenime pravers ir tikrai nepakenks.
Na neužmirškite kad eina savolikvidacija bandis prijimama KET idiotija kada tu turi praleisti dviratininka važiojant pagrindiniu keliu. Kaip mes žinome kiekvienas automobiliu kelias nors ir žvirkelis turi turi pirmenybę prieš dviračių taką. Bet idiotu Čipolinostane dviračiu takas turi pirmenybe. Todel daug invalidu ir lavonu. Manau tas konfliktas padarytas arba nuo idiotizmo arba tai paprasta diversija kad žutu daugiau žmoniu. Atvažiojant i nereguliojanma sankriža prie pagrindinio kelio automobilininkas nespeja stebeti 10 objektu jis žiuri tik automobilius i kaire i dešine ir tesiai. O pagal Čipolinostano taisykles dar rekia žiureti ir pesčiosius ir dviratininkus. Tai nejimanoma.
Nerašyk apie laukinių kraštus. Visada žinojau dviratininkui dvigubai saugiau gatvėje nei dviračių take kertančiame gatvę.
ARA EN PDRS. :))) Manau išifruoti nereikia? Jai reikia parašyk man ne sunku.
bauduvos respublikoje, baudos liejasi laisvai. Kiekvienas potencialus nusikaltėlis.
Tik biznis, daugiau nieko. Panašu į NKVD "troikų" teismus: gauni pranešimą apie baudą be pažeidimo fiksavimo įrašo. Video fiksacija neša pelną kamerų šeimininkams (Pavliko Morozovo anūkams), dalis pinigų keliauja tolesniam policinės valstybės kūrimui, dalis - seimūnų pasiskirtų algų didinimui. Prie ko čia eismo saugumas?! Eismo nelaimių statistika rodo nulinį kamerų efektyvumą!
Niekas ir nesiekia jokių problemų išspresti. Siekiama apiplėšti žmones.
Bus apmyztas
Blogiausių populistų šiukšlyne.
Šitas ponas galvoja kad jo pardavinėjami nauji triperiai pritaikyti lietuvos keliams, čia su 15 metų senumo gaila kaimo šunkeliais važinėt, o šitas parazitas kalba tik dėl savo interesų
Ypac naujom skarabonkem tinka kelias Vilnius- Utena , ten tik su Tesla ir vazinet- dantys isbyres. As vazineju su savo- nelabai jauciasi, dave draugelis nauja Aubi pavairuot, siaubas, tame kelyje neimanoma vaziuot. O su senobiniu Citraenu nelabai tie tramplynai ir jauciasi.
Kodėl duodate tam senam KGBistui Brundzai aplamai reikštis?
Keistas tas brunza. Neįtinka vidutinio greičio matuokliai. Kelias leistinas 90. Vidutinio greičio matuojama atkarpa. Koks sunkvežimis važiuoja 80. Norint spėriau aplenkti tenka ir 110 spustelti. O jei dar keli metrai ženklas 70 atsirado. Bus nežymėtas blogas vairuotojas. o gal irlabai blogas vairuotojas. O vidutinio greičio matuolkiui tas neįdomu.
Pagal jį mums tik švarkelis pagelbės)))))) laukit ))))) matėm su igničiu ooooo
Ponas brangus , ne jau manot ,kad iš didelės meilės senam auto mes senais važinėjame. Kai valdžioje esantys mokesčiais plikai išrengia
pagalvojau, kad nabastika a.a. Brežneva pamaciau... Akurat abu labu visom prasmem vienodi. O kameros montuojamos ne del keleiviu saugumo, bet sekimui, elektroninio konclagerio kurimo dalis.
baudos bus pagal tai, kokias pajamas gauni, tada bus teisybe. Dabar vienam 50 euru yra pinigai, kitam arbatpinigiai
Tipo bomžas galės bet kur minti 200. O turintis geras pajamas viršyti 20 km/val. Už 20 bausmė bus didesnė. Bomžas nemokės nė cento.
tu debilas ir tiek. Nera prasmes ir aiskinti.
Pritrūkai argumentų. Duosiu kitą pvz. Vienas gerai gyvenantis kontrabandistas sėdintis darbo biržoje. Kitas tvarkingas mokantis mokesčius. Vagis nieko nemokės. O tvarkingas susimokės.
O čia niekas jokių problemų ir nesprendžia. Pagrindinis tikslas surinkt kuo daugiau pinigų i biudžetą, kad nereikėtų visuomenė gasdint su naujais mokesčiais.
kad lt musorams perpilama pusę $unų kraujo kad zmonių nekestų ?
Baudos visako esmė. Kiekvienas valstybės judesys sukoncentruotas pinigų surinkimui,kiekvienoje srityje. Netikiu niekuomet nes išdurtas milijoną kartų.
JK kelių eismo taisyklėse pagrindinis akcentas yra pagarba kitiems eismo dalyviams ir atsargumas. Lietuvoje pagrindinis akcentas kaip pervažiuoti nereguliuojamą sankryžą. Ir nors ir pakalba apie lagarbą kitiems eismodalyviams, bet tos kalbos per vieną ausį įeina, per kitą išeina. Kažkaip nesusidaro tokio įspūdžio, kad tai būtų svarbu.