Prieš kelias dienas sostinės savivalda, kuriai vadovauja konservatorius Valdukas B., pristatė pirmąjį elektrinį keleivinį laivą „Rytas", nuplaukti juo nuo Verslo trikampio iki Karaliaus Mindaugo tilto jau gali kiekvienas.
Bet vilniečiams, sprendžiant iš viešų komentarų, eilinis savivaldos cirkas nelabai nepatiko. Jie šiame projekte įžvelgė tik beprasmį sostinės biudžeto taškymą ir mero norą pasipuikuoti.
Kokie tie pikti komentatoriai yra neteisūs, nes sprendimas turi gilią ir svarbią priežastį. Juk reikia nepamiršti, kad to paties Valduko B. vis dar vadovaujama savivalda jau faktiškai atvėrė kelią Šiaurės miestelyje esančio prekybos centro „Banginis" griovimui, vietoj kurio planuojama statyti maždaug 1500 nuomai skirtų butų.
Įvertinus jau dabar Žirmūnuose vykstančių statybų mąstą, galima daryti prielaidą, kad vietoje „Banginio" iškilus naujam getui, kaip kad projektą pakrikštijo internautai, jo gyventojams apie privatų transportą beliks tik pasvajoti.
Todėl viešasis transportas, įskaitant ir upinį, jiems taps vienintele realia alternatyva pasiekti miesto centrą ar kitus rajonus. Be to, keli elektriniai laiveliai visų „norinčių" tikrai nesutalpins, todėl Valdukui B. atsiras galimybė plėsti upinį Vilniaus laivyną.
Taip pat pagalvoti apie elektrinį, tvarų ledlaužį, kuris užtikrintų, kad laivyba Nerimi nenutrūktų ir žiemą. Va kaip gerai Valdukas B., kuriam, tikėtina talkino ir Remigutis Š. iš merdinčios Laisvės partijos, sugalvojo - paversti Vilnių vandens transporto miestu.
Tiems, kas nesuprato, tai - sarkazmas. O kalbant rimtai, galiu pakartoti, ką jau esu sakęs - jeigu Lietuva būtų bent kiek teisinė valstybė, tokiais valdukais, remigučiais ir panašiais jau seniai būtų pasidomėjusios atitinkamos tarnybos. O po to būtų tinkamai įvertintas ir besaikis miesto pinigų taškymas, ir galimi viešų bei privačių interesų painiojimai, ir kiti šių politikierių „pasiekimai". Kaip manote, ar to sulauksime?