Tėvai iš draugų rato jau nerimauja dėl savo vaikų nenumaldomo noro užaugusiais tapti influenceriais. Štai bičiulių dukra tėvams pareiškė, kad jūs, tėvai, uždirbate per mažai pinigų, ir jei būtumėte influenceriais, tų pinigų turėtumėte daug.
Pinigai. Šiais laikais svarbu, o gal ir svarbiausia, jų daug uždirbti. Būti influenceriu, t.y. nuomonės formuotoju, yra pirmiausia atsakomybė. Kaip tokią veiklą suvokia vaikai, jaunimas? Ar tik kaip būdą uždirbti daug pinigų reklamuojant prekes ir paslaugas? O kur dar noras lygiuotis į tuos gražius žmones iš reklamų?
Žinoma, nuomonės formuotojas nebūtinai tik gražus, tai aktyvus, kažko pasiekęs gyvenime žmogus, ne tik kažką reklamuojantis. Nors tokią visuomenės prilipintą etiketę daugelis ir nešioja. Nuomonės formuotojai - ne tik šou pasaulio atstovai, kuriuos mes dažniausiai matome televizoriaus, kompiuterio ekranuose.
Galbūt tas viešas glamūras ir kalbos apie uždirbamas sumas ir padaro meškos paslaugą... Matyt, trūksta daugiau kitokio savęs pateikimo, - nebūtinai glamūriško, nebūtinai vartotojiško. Kad labai jauni žmonės, sekantys savo žvaigždeles, pamatytų kitą nuomonės formuotojų pusę.
Džiugu, kad nuomonės formuotojais vis dažniau tampa ir medikai, sportininkai, kiti svarbių profesijų atstovai, kurie su sekėjais dalinasi žiniomis ir patarimais.
Tėvams ne visada pakanka išmonės paaiškinti vaikams, kad būti influenceriu, kuris uždirba daug pinigų, neturėtų būti gyvenimo siekiamybė. Kiekvienas žmogus turi ieškoti savo kelio, nebandydamas lygintis su kitais.
Nebandydamas įrodinėti, kad yra geresnis, ar labai pritampantis visur. Jaunimas kartais prisipažįsta jaučiantis aplinkos uždėtą naštą būti sėkmingais, ypatingais ir visų mėgstamais. Gyvenimas yra visoks. Ir tai normalu. O glamūriniai ekranai yra gražus teatras, - ne visas gyvenimas.