Nepaisant silpnų pardavimų, kinų automobilių gamintojas „NIO“ planuoja likti Europoje ir tęsti savo ilgalaikę strategiją, Šanchajuje sakė įmonės generalinis direktorius Williamas Li.
W. Li pabrėžė, kad klientų pasitenkinimas Europoje išliks pagrindiniu prioritetu – nesvarbu, kiek jų bus.
„Naujos markės įvedimas į naują rinką visada užtrunka“, – sakė jis likus dienai iki „Auto Shanghai“ prekybos parodos, pridurdamas, kad „NIO“ vis daugiau sužino apie europiečių poreikius, kurie skiriasi nuo Kinijos klientų.
W. Li taip pat pažymėjo, kad įmonė apmąsto ilgalaikę perspektyvą ir nesitiki tapti žinoma per vieną dieną.
Pagal ketvirčio inventoriaus statistiką, kurią pateikė Vokietijos motorinių transporto priemonių tarnyba, 2025 m. sausio 1 d. Vokietijos keliais važinėjo vos apie 1 700 „NIO“ automobilių.