Dėl padažnėjusių JAV Federalinės civilinės aviacijos valdybos (FAA) patikrų, pastarosiomis dienomis ženkliai sumažėjo „Boeing 737 MAX" gamyba, remdamasi šaltiniais pranešė agentūra „Reuters".
Patikros yra dalis institucijos vykdomo tyrimo dėl sausio mėnesį įvykusio incidento, kuomet šio modelio lėktuvui skrydžio metu iškrito avarinio išėjimo liuko kištukas.
Reaguodama į technines „Boeing" problemas, FAA apribojo lėktuvų surinkimą ir dabar kas mėnesį įmonė gali pagaminti ne daugiau 38 MAX serijos orlaivių. „Reuters" šaltinių teigimu, realios mėnesinės „Boeing" gamybos apimtys yra ženkliai mažesnės ir kovo pabaigoje jos siekė vienaženklius skaitmenis.
Agentūra pažymi, kad lėtėjantis „Boeing" gamybos tempas gali neigiamai paveikti visą aviacijos sritį. Dėl „Boeing" problemų oro skrydžių bendrovės priverstos mažinti reisų skaičių arba, siekiant patenkinti augantį poreikį, pratęsti jau turimas lėktuvų nuomos sutartis.
„Boeing" problemos prasidėjo sausio pradžioje, kuomet iškrito „Alaska Airlines" priklausančio lėktuvo „737 MAX 9" avarinio liuko kaištis. Vėliau paaiškėjo, kad kaiščiai buvo netinkamai sumontuoti daugelyje „Boeing 737".
Pradėjus patikrinimus buvo nustatyta, kad orlaivių fiuzeliažai turi ir daugiau trūkumų. Kovo pabaigoje „Boeing" pranešė iš pareigų atleidžiantis generalinį direktorių Deivą Kalhuną (Dave Calhoun) ir dar kelis aukštas pareigas ėjusius darbuotojus.