Šeima Jungtinėje Karalystėje gavo 100 tūkst. JAV dolerių kompensaciją iš restorano, kuris viešai apkaltino juos pasprukus neapmokėjus sąskaitos, rašo „Oddity Central".
Piteris Makgiras (Peter McGirr), jo žmona En (Ann) ir jų vaikai Piteris jaunesnysis ir Kerol (Carol) ilsėjosi viešbutyje, kur už 200 JAV dolerių užsisakė vakarienę restorane.
Netrukus po jų išvykimo viešbučio administracija socialiniuose tinkluose paviešino stebėjimo kameros vaizdo įrašą ir pareiškė, kad šeima išėjo iš restorano neapmokėjusi sąskaitos.
Šie kaltinimai, patekę į nacionalinę žiniasklaidą, sulaukė didelio visuomenės atgarsio ir smarkiai pakenkė šeimos reputacijai, kuri anksčiau buvo laikoma nepriekaištinga.
Kiek vėliau paaiškėjo, kad Piteris sumokėjo banko kortele, tačiau restorano darbuotojas pamiršo atlikti mokėjimą per kasos aparatą.
Po nesėkmingų restorano savininko bandymų užglaistyti skandalą nemokamu maitinimu ir apgyvendinimu, šeima pateikė ieškinį, taip siekdama apsaugoti savo garbę ir orumą.
Restorano savininkas dar iki bylinėjimosi pradžios sutiko sumokėti šeimai 100 tūkst. JAV dolerių kompensaciją ir viešai atsiprašė.
Pasak žiniasklaidos, šeimai priklauso „McGirr Engineering", įmonė, kuri specializuojasi statybinių blokų gamybos įrangos gamyboje.
Bendrovės valdomo turto vertė viršija 2 mln. JAV dolerių, taip pat ji turi nemažą finansinį rezervą.