Vyriausiojo portalo „GamesIndustry.biz" redaktoriaus Kristoferio Dringo (Christopher Dring) teigimu, kūrėjų konferencijoje GDC 2024 buvo įvardinta nemažai problemų, su kuriomis susiduria programinės įrangos gamintojas „Microsoft". Apie tai jis papasakojo tinklalaidės „GI Microcast" rėmuose.
2024 m. žaidimo konsolių „Xbox" bei jų programinės įrangos paklausa Europoje ir toliau krenta. K.Dringas atkreipė dėmesį, kad augančios konkurencijos fone, kaip techninės įrangos gamintojas, „Microsoft" susiduria su vis didesniais sunkumais.
Be to, vienas iš svarbių, tačiau neįvardintų leidėjų, 2023 m. rinkai pristatęs naują žaidimą, nusivylė savo sprendimu, nes „Xbox Series X/S" konsolių pardavimai nepateisino lūkesčių. Kiti leidėjai taip pat viešai abejojo ar tikslinga kurti žaidimus „Xbox". Viena vertus, tai reikalauja nemažų pastangų, ypač - optimizuojant juos silpnesnei „Series S", kita - pagrindinėmis platformomis ir toliau išlieka asmeniniai kompiuteriai bei „PlayStation 5".
Anksčiau apie „Xbox" konsolių paklausos mažėjimą kalbėjo tik mažmenininkai, tačiau dabar apie tai prabilo ir žaidimų kūrėjai. Tiesa, lieka neaišku, kiek rimti yra šie nuogąstavimai ir kas iš įmonių gali nuspręsti nebeleisti „Microsoft" platformai skirtų žaidimų. Užtat K.Dringas užsiminė, kad nemaža dalis išskirtinių „Microsoft" žaidimų gali būti perleisti „PlayStation 5" konsolei.
Visgi, nepaisant sunkumų, „Microsoft" teigia turinti planą, kaip juos įveikti. Kiek anksčiau jos atstovai patikino, kad žaidimų konsolės ir toliau liks viena pagrindinių verslo sričių ir vienintele „Game Pass" platforma. Taip pat jau kuriama nauja „Xbox" karta, nors ji bus pristatyti tik po kelių metų.