Tarptautinė mokslininkų komanda iš JAV, Kanados ir Vokietijos nustatė, kad saldumynų mėgėjai dažniau būna malonūs pašnekovai, negu tie, kurie mėgsta sūrų ar rūgštų maistą. Tyrimo rezultatai skelbiami žurnale „Journal of Research in Personality".
Tyrimo metu 1629 respondentai iš Kinijos, Vokietijos, Meksikos ir JAV užpildė klausimynus, kuriuose nurodė savo mėgstamus skonius ir asmenines savybes.
Dalyvių buvo paprašyta įvertinti, kiek tokie teiginiai kaip „Žmonės jaučiasi laisvai mano akivaizdoje" atitiko jų asmenybę, kad būtų galima įvertinti jų draugiškumo ir socialumo lygį.
Respondentai taip pat pasidalino savo požiūriu į saldų maistą (pvz., šokoladinį pyragą, ledus ir medų), bei į sūrius, rūgščius, karčius ir aštrius maisto produktus.
Rezultatai parodė statistiškai reikšmingą, nors ir nelabai stiprią koreliaciją tarp potraukio saldumynams ir to, kad žmogus suvokiamas bei priimamas kaip malonus pašnekovas.
Ši asociacija buvo nustatyta kiekvienoje iš keturių tyrime dalyvavusių kultūrų.