Jam neįtikėtinai pasisekė likti gyvam po baisios avarijos, po kurios veide neliko nė vieno sveiko kaulo, jis tiesiog virto blynu, o chirurgai jį surinko iš gabalėlių. O tų lemtingų minučių jis iki šiol neprisimena. Pasakojame, kaip baisią tragediją išgyveno asmeninis žuvusios princesės Dianos sargybinis Trevoras Risas Džonsas (Trevor Rees Jones).
Trevoras lydėjo princesę Dianą 1997 m. vasarą per atostogas jachtoje, su Diana ir Dodžiu al Fajedu (Dody al Fayed) buvo viename automobilyje tą lemtingą naktį, kai įvyko baisi avarija, ir vienintelis po jos liko gyvas.
Praleidę 9 dienas jachtoje Viduržemio jūroje, Dodis ir Diana grįždami į Londoną sumanė porą dienų pasilikti Paryžiuje. Jie ketino apsigyventi viešbutyje „Ritz", priklausančiame Dodžio tėvui, bet juos pastebėjo paparacai, todėl jie nusprendė vykti į Dodžio butą netoli Eliziejaus laukų.
Viešbučio saugumo tarnybos viršininkas Anri Polis (Henri Paul)sudarė planą, kaip išvengti įkyraus fotografų dėmesio: pasisiūlė porą išvesti pro užpakalines duris ir nuvežti juos vienu iš viešbučiui priklausančių limuzinų. Dodis pasakė Trevorui, kad šis gali kartu nevažiuoti, kad nepatrauktų dėmesio, bet apsaugininkas atsakė, kad pagal protokolą taip elgtis negalima ir kad jis klientų nepaliks.
Rugpjūčio 31-ąją, apie pirmą nakties keturi žmonės nepastebėti išėjo iš viešbučio ir sėdo į juodą mersedesą, kurį vairavo Anri Polis. Vėliau jo kraujyje bus rasta nemaža alkoholio dozė ir buvo bandoma jį apkaltinti dėl tragedijos.
Trevoras sėdėjo šalia vairuotojo, o princesė ir Dodis Al Fajedas - gale. Bet paparacų apgauti nepavyko, jie puolė porą vytis. Vėliau Trevoras prisiminė, kad šalia automobilio matė motociklininką, kuris juos persekiojo visai priartėdamas. Lygiai po keturių minučių, bandydamas atitrūkti nuo persekiotojų, po Almos tiltu didžiausiu greičiu lekiantis mersedesas įsirėžė į tilto atramą. Vėliau atsiras du liudytojai, tvirtinantys, kad priešinga kryptimi taip pat dideliu greičiu lėkė baltas fiatas. Kad nesusidurtų su juo, Anri Polis staigiai pasuko vairą ir trenkėsi į stulpą. Paslaptingasis baltas fiatas taip ir nebuvo rastas.
Vairuotojas ir Dodis žuvo iškart, princesei Dianai buvo sunkiai sužeista krūtinės ląsta ir nuo sužeidimų ji po kelių valandų ligoninėje mirė. Trevoras Risas Džonas vienintelis išgyveno šią šiurpią avariją. Jam buvo suspausta krūtinės ląsta, sulaužyti visi veido kaulai. Gydytojams teko juos surinkti pagal nuotrauką, veidas buvo atkurtas jį sutvirtinus 150 titano plokštelių. Trevorą operavęs chirurgas sakė, kad jie dar niekada nebuvo matę tiek lūžių gyvo žmogaus kūne.
Po avarijos Trevoras 10 dienų buvo komoje, buvo daugybę kartų operuotas ir prarado atmintį. Jis iki šiol neprisimena tos katastrofos smulkmenų, o jo veide liko daugybė randų, primenančių baisios nakties įvykius.
Dodžio tėvas, apmokėjęs visą apsaugininko gydymą, tikėjosi, kad Trevoras atsigaus ir papasakos, kaip viskas iš tiesų vyko, mat buvo įsitikinęs, kad avariją organizavo britų slaptosios tarnybos. Jis labai nusivylė, kai Trevoras pasakė, kad paskutinis tos nakties prisiminimas - kaip jie sėdasi į mašiną prie atsarginio viešbučio „Ritz" išėjimo, o toliau - atminties skylė. Trevoro manymu, mirtinos avarijos buvo galima išvengti, jeigu kiti, kaip ir jis, būtų prisisegę saugos diržus, bet jis buvo vienintelis jais pasinaudojęs.
Jis atmetė Al Fajedo teiginius, kad princesė ir jo sūnus tapo specialiųjų tarnybų aukomis, o šis išvadino jį išdaviku ir apkaltino galimai dangsčius šį nusikaltimą.
Trevoras visada baisiai pergyveno dėl to, kad yra vienintelis liudininkas, galėjęs papasakoti visą tiesą apie įvykį, bet, deja, negali to padaryti - iš jo atminties tarsi išsitrynė tos keturios minutės prieš tragediją.
Išrašytas iš Paryžiaus ligoninės, kurioje praleido keletą mėnesių, Trevoras išėjo iš darbo, apsigyveno pas tėvus, keletą metų skyrė reabilitacijai, dirbo draugo sporto prekių parduotuvėje ir stengėsi nepatekti į visuomenės akiratį, neduoti interviu. Po 4 metų jis įsidarbino didelės naftos kompanijos saugumo tarnybos viršininku ir išleido knygą apie princesę Dianą, bet ir tada nepajėgė atmintyje atkurti tragedijos detalių. Vienintelis dalykas, kurį jis prisiminė - motociklininkas šalia automobilio, o paskui moters aimana ir balsas, kviečiantis Dodį.
Praėjus keleriems metams po avarijos, Trevoras vedė vietos mokytoją, šeimoje gimė du vaikai. Dabar jie gyvena Šropšyre, savo name, Trevoras dirba farmacijos kompanijos „AstraZeneca" saugumo tarnybos vadovu.
2008 m. tragiško įvykio tyrimas buvo atnaujintas, ir Trevorui vėl teko duoti parodymus. Teisėjas pareiškė, kad avarijos priežastimi laikomas greičio viršijimas ir vairuotojo klaida, bet faktų, kad kuris nors apsaugos darbuotojas buvo susijęs su britų spec. tarnybomis, nenustatyta.