Rokas Baciuška trejus metus iš eilės tapo Dakaro prizininku vairuodamas motobagį, o dabar atėjo laikas kilti į aukštesnį lygį. Tauragiškis sės prie „Toyota Hilux" vairo ir startuos elitinėje T1+ klasėje. Rokas jau yra išbandęs „Hilux" kituose raliuose, bet mano, kad Dakare viskas bus kitaip. „Reikės spausti maksimaliai. Susirinks tokia publika, kad „palauk" nebus", - sakė lenktynininkas.
Per pastaruosius trejus metus Dakare R.Baciuška SSV klasėje užėmė trečiąją ir antrąją vietas, o persikėlęs į aukštesnę „Challenger" klasę pridėjo dar vieną trečiąją poziciją. Be to, vairuodamas motobagį, Rokas trejus metus iš eilės tapo pasaulio čempionu.
Tauragėje surengtame artėjančio Dakaro planų pristatyme R.Baciuška parodė naują savo automobilį ir pranešė, kad kyla į aukščiausią klasę. „Ne paslaptis, šiemet jau važiavome „Hilux" dvejose varžybose, bet nežinojome, ar tikrai startuosime Dakare. Prisidėjo dar vienas partneris ir išgelbėjo mūsų misiją. Maroke, paskutiniame pasaulio čempionato etape, jau žinojome, kad startuosime šioje klasėje", - pasakojo R.Baciuška. Dakare jo partneriu bus šturmanas Oriolis Mena.
Tokiu pačiu „Toyota Hilux" automobiliu Dakare startuos ir Benediktas Vanagas. „Manau, kad šie automobiliai skiriasi, bet negaliu atskleisti - kuo. Mūsų automobilis pagamintas liepą, jis visiškai naujas. Turime su komanda jį atrasti, testuoti. Sekmadienį skrendu į Dubajų, turėsime 2-3 dienų testus. Pasiruošimas jau prasideda. Tiek čia ir beliko. Jau greitai gruodis, Dakaras - ant nosies", - sakė R.Baciuška.
Tauragiškis mano, kad šiemet konkurencija T1+ klasėje bus ypatingai didelė: „Dešimtukas galutinėje įskaitoje būtų labai gerai, bet visi esame sportininkai, lenktynininkai. Yra tik viena vieta - pirmoji. Tikslas - bandyti užlipti ant podiumo, bet tikrai bus nelengva, nes šiemet yra „Ford", „Dacia", „Mini", „Toyota". Dvidešimtukas bus labai stiprus, visi spaus. Manau, Dakare 10 metų nebuvo tokios konkurencijos. Vyks legendų kova, atėjo ir jaunimas, aš atėjau. Bus labai įdomu."
T1+ klasės automobilį R.Baciuška šiemet jau išbandė Saudo Arabijoje ir Ispanijoje vykusiuose raliuose. Dakare prireiks gerokai daugiau pastangų ir susikaupimo. „Aukštesnėje klasėje greitis didesnis, tikimybė padaryti klaidą didesnė. Iki šiol šioje klasėje važiuodavau labai saugiai, nė vieneriose varžybose nespaudžiau. O Dakare reikės spausti maksimaliai. Susirinks tokia publika, kad „palauk" nebus. Ten arba dabar, arba niekada. Jie taip įveikia greičio ruožą, kad atrodo, jog jis paskutinis. Tokiu tempu reikia važiuoti. Jei per kelias dienas paleisi juos kokias tris valandas, jau bus bėda", - svarstė lenktynininkas.
Tarp tolimesnių jo svajonių yra prisijungimas prie gamyklinės komandos. „Dabar ateiname su savo komanda, rėmėjais, reikia mokėti. O tikslas yra gamyklinė komanda, nesvarbu, ar „Toyota", ar „Mini". Tada yra sutartis ir važiuoji jau už atlyginimą", - akcentavo R.Baciuška.
Dakaro ralio startas numatytas sausio 3 d., o finišas - sausio 17 d. Lenktynininkams reikės įveikti 12 greičio ruožų.