Kordoboje (Argentina) startavęs „Desafio Ruta 40" ralis įgauna pagreitį, o dalyviai išskirtinėse trasose išbando ne tik save, bet ir techniką. „Challenger" klasėje lenktyniaujančiam Rokui Baciuškai vakar taip pat teko paplušėti - kalnuotoje vietovėje buvo ir akmenų, ir smėlio, ir vandens.
Nepaisant šių iššūkių, 381 kilometro pirmąjį specialų greičio ruožą Rokas su naujuoju šturmanu Sebastienu Delonė (Sébastien Delaunay) įveikė per 4 val. 8 sek. ir finišavo pirmi. Bagio ekipažas taip pat ryžtingai kabinosi į atlapus automobiliams, taip bendroje jų įskaitoje atsidurdamas net penktoje pozicijoje.
„Sekėsi išties neblogai, džiaugiamės, kad nuo vietinio argentiniečio, besivaržančio su mumis pasaulio čempionato įskaitoje, atsiplėšėme 4 minutėmis",- ilgos dienos pabaigoje kalbėjo puikią formą demonstruojantis tauragiškis.
Trečiąjį Dakaro beduiną šiais metais Lietuvai parvežęs lenktynininkas, nors šiuo metu ir lyderiauja, pasaulio ralio-reidų čempionate kovoja dėl kiekvieno taško, todėl turi laikytis išskirtinai atsargiai, kad kasdien pasiektų finišą. Pergalingai užbaigus varžybas Argentinoje, Rokas džiaugtųsi titulu naujoje „Challenger" kategorijoje debiutiniais metais ir čempionišku „hatricku".
Pirmadienį greičio ruožo laimėtoju tapęs ekipažas žavisi šių varžybų egzotiškumu ir tikisi sėkmingų likusių išbandymų. „Lietuvoje pas jus šilta, smagu, o čia šaltoka, atvažiavome į rudenį. Kaip aš mėgstu sakyti, vis dėlto neatostogauti susirinkome, bet dirbti savo mylimo darbo, tad pailsime ir judame toliau tikslų link - ačiū visiems už palaikymą", - pozityvo, kaip visuomet, nestokojo R.Baciuška.
Antrasis greičio ruožas numatytas su pervažiavimu į kitą bivaką, kuris įsikurs San Chuano mieste, o norint jį pasiekti lenktynių dalyviams teks įveikti 423 specialiųjų bei dar 301 pervažiavimo, viso 724 kilometrus.
„Desafio Ruta 40" tęsis iki birželio 7 d., o per penkis greičio ruožus lenktynininkams viso reikės nuvažiuoti daugiau nei 5000 kilometrų. Antrus metus iš eilės Argentinos lenktynės yra priešpaskutinės šių metų W2RC tvarkaraštyje.